آموزش هک اکانت فیس بوک FaceBook


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 118
بازدید دیروز : 28
بازدید هفته : 146
بازدید ماه : 6140
بازدید کل : 482080
تعداد مطالب : 321
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 2

آموزش هک وب سایت فیس بوک

 

آموزش هک فیس بوکامروزه استفاده زیاد از فیس بوک و گسترش روابط مجازی باعث شده علاقه مندان زیادی به دنبال راهکارهایی برای هک اکانت فیس بوک دوستانشان باشند. با توجه به اینکه فیس بوک یک سایت بسیار قدرتمند و برنامه ریزی شده است حفره امنیتی (باگ) در آن وجود ندارد که بتوان به صورت مستفیم سایت فیس بوک را هک کرد. ولی راه هایی وجود دارد که می توان به صورت غیر مستقیم پسورد افراد را در FaceBook پیدا کرد.

1- اولین راه و ساده ترین راه برای هک فیسبوک

این است که شما یک ایمیل حاوی یک اخطار برای طعمه بفرستید و به او بگویید پسورد او در خطر است و او را به سایت خود بکشانید و اطلاعات پسورد او را جهت بازنشانی پسورد جدید از او بخواهید که در سایت شما وارد کند. هنر این کار اینست که طعمه فکر کند سایت شما وابسته به فیس بوک می باشد و نفهمد که  شما یک هکر هستید. مثلا برای آدرس سایت خود از آدرس هایی شبیه زیر استفاده کنید:
www.recovery-facebook.com

2- استفاده از برنامه های keylogging برای هک فیس بوک

در این روش شما به راحتی می توانید پسورد فیس بوک طرفتان را بدست آورید به شرطی که این برنامه را به نحوی در سیستم طرف نصب کنید. مثلا اگر طرف آشنایتان است به بهانه گوش دادن آهنگ پشت سیستم او بنشینید و برنامه keylogger که حجم کمی هم دارد در سیستم او نصب کنید. بدین ترتیب تمامی پسورد های اینترنتی او در برنامه ثبت می شود و با اولین اتصال به اینترنت برای شما ارسال می شود.

3- استفاده از پسورد او در سایت های دیگر

اگر شما هکر هستید ببینید طعمه در چه سایت هایی عضو است و به سراغ آن سایت ها بروید و آنها را اگر می توانید هک کنید. معمولا افراد از یک پسورد در سایت های مختلف استفاده می کنند. پس پسورد او در سایت دیگر می تواند پسورد او در سایت فیس بوک باشد.

4- هک FaceBook با  Social emgineering

اگر شما فرد باهوشی هستید و می توانید به سوالات امنیتی فیس بوک راجع به علایق فرد مورد نظر جواب دهید این روش بسیار کارآمد و مناسب است.

5- استفاده از ایمیل او

اگر ایمیل های یاهو یا گوگل طرف را دارید یا می توانید بدست بیاورید با گزینه Forgot password می توانید پسورد او را ریست کنید.

6- استفاده از کوکی در هک فیس بوک

وقتی فردی وارد سایتی می شود و پسوردی وارد می کند و گزینه remember me را انتخاب می کند در سیستم او و داخل کوکی مرورگر پسورد او ثبت می شود. پس شما اگر بتوانید اطلاعات کوکی او را به نحوی کشف کنید پسورد او در اختیار شما قرار می گیرد.

 





:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: آموزش هک اکانت فیس بوک ,
:: بازدید از این مطلب : 12748
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد بلاگ و آدرس farhadalipour.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.